Παράπονα – Αιτιάσεις

Η ΦΙΝΕΛ ΙΚΕ με πρόθεση να βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες που παρέχει, παραμένοντας προσηλωμένη στα υψηλότερα πρότυπα επαγγελματισμού και αξιοπιστίας, ζητά από τους ασφαλισμένους της γραπτή ενημέρωση σε περίπτωση που προκύψει οποιοδήποτε παράπονο.
Η εταιρεία μας θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, με γνώμονα την καλή πίστη, για την άμεση διαχείριση, διερεύνηση και επίλυση των αιτιάσεων που θα μας αναφέρετε.

Αναλυτικά η Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων της εταιρείας μας:
Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους ακόλουθους τρόπους επικοινωνίας:

Έντυπο υποβολής αιτίασης (συμπληρώνετε και αποστέλλετε)

 

Φόρμα επικοινωνίας

Email: complaints@finel.gr
Fax: 210-3233505
Ταχυδρομείο: ΦΙΝΕΛ ΙΚΕ
Υπεύθυνος Αιτιάσεων
Πανεπιστημίου 39, ΑΘΗΝΑ 10564

Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων